Friday, August 28, 2009

QUIZ facebook..haha

post kali ni aku saje2 nk letak result quiz yg aku main kt facebook..haha..xtau aku nk upadte pe lg;)ngEe~best d0e men quiz cmni lgpon sekali sekala men quiz cmni ape slhnye kn....aha..sbnrnye byk lg but mlaz la plak nk ltak byk2..=]



M, Y dan E..orang seperti km tuh baik bgt sifatnya. maka org yg syg pdamu adlh orng yg baik2 JG! maka bersyukurlh puny org yg sprti itu di hdpmu carilah org yg memiliki huruf it di sktarmu!


You are so ready to handle the responsibilities of a long-term relationship. You are a good listener, patient, l...oving, and understanding. Keep up the good work! Keep in mind never to rush things, and to always respect your partner.


Peringkat Pertama...
Luar biasa... Kesetiaanmu menempati peringkat pertama. Kamu memang orang yang dapat diandalkan oleh pasanganmu. Mantap kamu.... Kamu selalu mampu menjaga, melindungi, dan berkorban untuk pasanganmu. Sangat beruntung orang yang dapat memilikimu. Hanya ada satu kata yang pas untuk menggambarkan kesetiaanmu yaitu... ....Fantastis!!!!

You Are in Love


You care about him/her very deeply and would do anything for them. They are always on your mind and you are very commited to them.













Cik took the artis malaysia mana yang sama ngan korang? quiz and the result is dr fazley

korang memang ada gaya, ada rupa, educated, orang berada...kire 90% perfect la..tp jangan lupe..mane ade manusia yg sempurna...

*Sangat aktif dan dinamik. * Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal. * Sangat menarik dan pandai menjaga diri. * Punya
...daya mental yang sangat kuat. * Suka diberi perhatian. * Sangat diplomatik (pandai memujuk ). * Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang. * Sangat berani dan tiada perasaan takut. * Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah. * Emosi cepat terusik. * Cuba kawal perasaan. * Kecenderungan bersifat pendendam. * Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan. * Kuat daya ingatan. * Gerak hati yang sangat kuat. * Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain. * Berpenyakit disekitar kepala dan dada. * Sangat cemburu dan terlalu cemburu

Cik took the Sifat Anda Dalam Percintaan quiz and the result is Manja dan Sensitif

Anda seorang yang manja dan kadang- kadang sensitif.. Berhati hatilah agar tidak terlalu membebankan pasangan anda dengan kuat sangat merajuk tuuu..

anda hensemla sedikit..xdela hensem macam johnny depp tapi mcm johnny lever..walaubagaimanapun org perempuan tetap pengsan lihat anda sebab anda buat lawak tahap cipan yang best!

Cik took the Pada umur berapakah anda akan berkahwin? quiz and the result is 25-34 tahun

haha. umur anda sgt ideal untuk berkahwin. tahniah. apa lagi? cepat2 la pegi daftar kursus kawin. hehehe


Fiera telah menghitung tarikh lahirnya dalam tahun Islam.
Bulan kelahiran Islam anda adalah pada 5 Syawal 1411 Hijrah iaitu jatuh pada hari Sabtu.
Maksud : Diambil daripada perkataan yang membawa maksud, apabila unta betina bunting. Ketika nama bulan ini diberikan, lazimnya unta betina bunting pada ketika itu.
Sifat : Mempunyai perwatakan dan hati yang keras. Anda tidak suka dikalahkan oleh orang lain. Hal ini membahayakan hidup anda. Oleh itu, ibu bapa anda perlu mendidik anda dengan betul bagi menghilangkan tabiat buruk anda itu. Jika tidak kehidupan anda akan menjadi susah kerana perangai keras hati, dan selalu bergaduh terutamanya dalam hal mencari rezeki.

Warna Hari Lahir Fiera adalah Perak.
Sifat : Ternyata kamu ini seorang yang berimaginasi tinggi dan tak hairanlah kamu turut berbakat dalam bidang yang berkaitan dengan seni. Walau bagaimanapun kamu sebenarnya punya sifat pemalu yang agak menebal juga namun sikap kamu yang suka mencuba sesuatu yang baru mampu menstabilkan keadaan. Bukan apa, kamu suka mencabar diri kamu sendiri untuk melihat sejauhmana kebolehan diri. Dari segi perhubungan cinta, kamu lebih suka bersikap 'hard to get' untuk menduga keikhlasan hati si dia. Namun hubungan cinta kamu seringkali dilanda kekeliruan dan tak begitu stabil. Tapi usah bimbang, kamu akan menemui cinta sejati juga suatu hari nanti.

Anda dilahirkan pada 20 April 1991, Sabtu.
Kuat cemburu, suka kebendaan, tidak gemar dengan anak dan suka bertikam lidah adalah antara nilai dirinya. Namun, dia tegas pendirian, cerdas pemikiran serta teliti dalam banyak hal menjadikannya wanita istimewa. Tidak pernah berasa puas, suka berkorban apa saja demi mencapai cita-cita.
Apabila bercinta, suka menyelidik latar belakang pasangan dan suka menguji. Pandai berjimat dan sentiasa berfikir untuk masa depan. Wanita ini akur dan mengikut perintah suami. Seksualnya agak dingin tetapi jika kena gayanya, ia penuh dengan kelembutan.

(Semua ini diperoleh drpda rahsia tarikh lahir,tidak ade kne mngena dgn yg hdup or mnggal dunie keyh!hny tuk suke2 jee,hrp mklum)ツ

www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

No comments: