Monday, July 4, 2011

today^^

hye uolllzzz! nak story about what? herm. entah la kan. today is a boring boring day! haha! tadi aku dah bangun pagi2 tapi takde la pagi sangat kan. berat je hati ni nak gerak pegi kolej taw..lagi lak si nurul betol2 beriya je nak pegi kolej..pukul 9 suruh aku siap2..haaaa dah la tengah bermalas malasan lagi atas tilam. huuu~ last2 aku suruh la dye pergi dulu..memang ta la 1st day macam ni and kelas pulak pukul 10pagi memang tak la kalau aku nak datang awal and sharp en. hehe! sebab aku tawu punye lecturer mesti takde lagi..herm. baru je sampai bawah..lif..nurul lak bgtau yang kelas takde! pergh penat aku siap taw..ishhh tu yang geram tu. kalau aku ikut kata hati kan best ta payah pergi..hahaha! takde la aku siap2..naseb pakai seluar ta pakai baju kurung. huuu~ sebenarnye ade taklimat pukul 3 petang but malas ar aku nak pergi..bebel je tuh. haha! naik2 je atas tukar baju terus tidur balik. ngantok giler kot sebab tidur pun pukul berape lak dekat pukul 3 pagi. herm^^ kptm pulak dah serabut..pergi amek intake ramai2 buat kolej tu macam sardin je..ishhhh3. lepas tu kami2 yang senior ni lak jadi mangsa pergi kelas kat gmi tuh..apo daaa~ nak carik lagi kelas kat situ..lambat lagi la aku masuk kelas lepas ni en..haishhh. saborrr je lah dengan management dorang. haha. -..-"

www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

1 comment:

♥ Nana BamBam ♥ said...

hhuhu, xper, sabar kan half dr imann.. :)