Thursday, February 24, 2011

alergic ke?~..~

Bila tanda dan gejala Gangguan Kesehatan Gigi, Kesehatan Mulut tersebut disertai beberapa tanda, gejala atau komplikasi alergi dan hipersensitifitas makanan (Terutama Gangguan Saluran Cerna) tersebut maka sangat mungkin Gangguan tersebut disebabkan karena alergi atau hipersensitifitas makanan.
Penyebab lain yang memperberat Gangguan Kesehatan Gigi, Kesehatan Mulut adalah saat terkena infeksi seperti demam, batuk, pilek atau muntah dan infeksi lainnya.

ah tidak..tat0t laaaaaa! dah berapa lame dan tersangat la lame mulot aku ni kemerahan. setakat yang aku perasan seminggu tu elok then bile nak start minggu lain yang baru mula la jadi balek! waduh. tension je. tp start kene ni ta pasti la pulak pasal ape. haiyaaaaa. tibe tibe time esoknya tu da perasan merah merah je bibir. then aku ingat takde ape la sgt..aku pun garu la sebab GATAL! hahaha. then lame lame makin teruk lak..da berminggu da. any idea? or suggestion ubat? hihihi. last aku perasan ar bile aku kuar time tengah hari of course gatal then tangan pun secara ta sedar garu or pegang la then balek je rumah tgk da start jadi balek je...eiiisssssssshhhhhhhhhh!!! huhuhuhu. menci arh! haha. takpe2. sabar je yang mampu. betol ark..en..en...huhuhu.
ini la dye rupe bibir aku..huhu. da ta macam angelina jolie da..kan? kan? uwarghhh. uwerksss. uwerrksss. huhuhu. tapi time ni ok sikit la. ok la sikit kot. kan? haha. isk. isk. isk. :'(

www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

No comments: