Monday, March 7, 2011

ishhh^^

mcm mengeluh je title
haha.
ade persoalan yg bermain di benak
tapi persoalan tu ta penting pun
ta perlu post tp suke hati aku la da blog aku kan..hehe
actually sekarang ni ade ke lelaki yg sanggup tunggu perempuan?
aku ta rase ade kot.
perempuan takkan mengaku seawal mungkin if dye suke lelaki tu
tapi ta sume la..ade jenis2nye perempuan ni
ade yg nak menguji sebenarnye..tu sbb dorg ta mengaku kot. :')
mcm lagu ala ala faizal tahir tu kan
ehem..testing,
Ku mahu dirimu
Bahagia untuk selamanya
Biar sampai syurga
Aku menunggu cinta darimu
Agar ku sempurna
hahaha
sape boleh jawab?
aku rase zaman skrg ni takde da tunggu2 ni kan.
yela.if kene reject of coz la maksudnya ta diterima
so?buat ape kite menunggu lg kan?betol ark?
biarkan ia menjadi tanda tanya.
hahaha
daaa...tata! ^..^
www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

3 comments:

Dedeq said...

hahah ada je laki2 yg snggup tggu ! :D heheh

Fendy San Satay said...

dedeq = ehemmm..ade kn utk anda.. :D

fyra = huhu..ade ker..??trase sikit..ehem.. ~,~

♥fiera♥ said...

dedeq : hehe.ade tu mmg la but ta sume la skrg ni.huhu.bertuah la akak kite ni ade tggu. :)

fendy : trase?huhu.bkn ditujukan buat sape2 lor... :)