Sunday, October 17, 2010

contest OXY

ta psl2 ade sorg membe aku ni invite suruh jOin gedik2 contest oxy ni.
HAHAHA.
aku pOn dgn ta semena2 jOin je la..pdhal muke ni tade la lawa.
cis..siot betol membe aku ni..hahaha..yela,muke aku ni taik je..ulalalalala.
then..aku pon join je la..mule2 ta active pon
pastu membe aku ni marah,haha..suh aku active la sikit kt contest nih..ngeh3
bkn pe,malas la..ahaha..dah tawu dah..ramai lg cun2 molek.
masakan saya pemenangnya ya?hahahaha.
tp kalau menang,alhamdulillah..terime je..ekekekeke.
kalau menang to ahli kencang,aku open table..hahahaha..(amboi)

So,kat sini aku nak promote la sikit.
hope tangan anda sekalian ringan la utk VOTE sy kat contest OXY ni.
sila la tekan link kat bawah ni erk

http://www.oxy.com.my/get_details.php?e_id=2541&ref=nf

then,bile dah masuk hope tlg tekan button LIKE & komen2 anda pon amat dialukan.
*nak puji ke kutuk ke...haha..terima je dgn redha..ngeh3
VOTE ME!huu
thanks :)


www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

No comments: