Sunday, October 31, 2010

Hidup kita bukanlah akhir dari semua
Hidup kita bukanlah segalanya
Siapkah kita saat ajal menjemput kita
Siapkah kita menghadap kepada-Nya
Bergegaslah siapkanlah semua
oh...waktu kita tinggal sebentar saja..yes..waktu aku?
huhuh~

eh..da2,suke pulak aku dgr lagu lagu layan akhir2 ni especially,
..dik
..menghapus jejakmu
..kau ilhamku
..selamat tinggal kekasih terbaik
..ku katakan dengan indah
..terbaik untukmu
..for the rest of my life..agagagagaga~

haha..cukop2 la..aku ta boley nak jd perfect utk semua org
even awak..sory la ye. kalau sikap saya buat awak kurang senang
but,saya pon still ta paham la kenape..adoi..utak ni lambat la pulak..heeee~
awak2..saya suke pulak time ni,'kekasih terbaik yang singgah di hatiku'
wakakakaka...sape kate aku ni tade perasaan?haa...kan da jiwang..hahaha
sy akan biarkan awk dengan haluan awak skrg,sorry..
if awak rase awak betol2 ngan sy..awak akan......hurm,()tettt..ade la,ngeh3
sy just nak awak ade time susah sng sy je..time sy jatuh..lg la sy nak awak..huuu
but sy happy time waktu happy awak pon ade..kelakar kan...hahaha
its nothing and makin hari nothing and nothing gonna be happen..
sy pon buat ego sy jugak..tp sy ni baik la jugak..tade ego sgt kan awak..huhuh~
last but not least...imysdm!!! huhh
i'm very totally afraid awak....nak tahu whats gonna happen next..we dont know right.. :(


www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

No comments: