Tuesday, January 5, 2010

2 days to go

semua dah balek kampus dorang
aku ni bila nak balek?
tak sabar gak ni
hahaha
tapi melainkan nanti bila aku balek
rindu pulak kat rumah
jadi aku buat la keputusan nak balek sehari sebelum
'hari pendaftaran'
hehehe
almaklumlah...tak pe kan...
lagi pun nanti aku balek seminggu sekali
paling tak pun dua minggu ke tiga minggu
baru aku balek..aha~
jadi untuk korang yang bakal balek esok
gud luck eh..kemas balek bilik kita taw
katil-katil tu semua..haha
tapi aku tahu..mesti korang dok
pok pek..pok pek..pok pek 24jam
tup tup..tak sedar dah tengah malam
biasa la korang kan..tengok muka satu-satu dah tahu
hehehehe
btw..i'll see u guys nanti..wait for me..haha



gambar-gambar ni adalah hiasan semata-mata..saja nak bagi ada gambar dekat entry ni..haha..pelakon korea yang tip top..aktress korea aku suka song hye kyo tu la..comel kan dia?memang natural beauty..hee~ apa lagi lee min ho pun minat dia..min ho kata kalau boleh nak berlakon dengan song hye kyo ni..haha..tawu la lawa kan..aiyoo~oke..dah keluar dari tajuk pulak..oke daa..bai bai~

www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

No comments: