Friday, January 1, 2010

Welcome 2010

welcome
welcome
welcome!
2010

2010 yang tiba
macam-macam yang di nanti
tahun yang baru dengan
semangat baru azam baru cabaran baru
hopefully,2010 yang tiba menjanjikan yang terbaik untuk aku
semoga Allah merahmati tahun ini untuk semua umat Islam
Amin..insyaAllah

for my parents..
maafkan segala kesilapan ku selama tahun 2009 ni
banyak sangat salah,dosa & sakiti hatimu bonda dan ayahanda
ku syukur ku dilahirkan di dunia ni..
maaf

to friends..
dah lama tak jumpa korang walaupun kita satu kampung
duduk pun dekat-dekat sebenarnya
boleh pegi jenguk korang naik motor je
tapi..apakan daya
masing-masing dah sibuk
tak macam zaman sekolah dulu..
time raya je la dapat jumpa,konvoi sama-sama
hope 2010 tahun yang dirahmati
2010 tahun yang bertuah tuk korang

to friends technic..
i miss them..entah lah
aku suka time-time kat sekolah teknik ni dulu
sentiasa merindu
maybe duduk dengan kawan-kawan kot
sentiasa dengan dorang..
time tu jugak aku belajar hidup berdikari & so on
macam-macam..untuk semua
hope 2010 will be better for u all
nurul,e-in,emy,wanie,hadaina,farah,tina,epah & semua la
(sori la kalau name tak de..haha)
hope korang sentiasa sukses!oke

to friends kolej kptm..

korang pun terbaik!
apa yang aku hajat sebelum masuk kptm
dapat kawan-kawan yang macam budak dorm BD3 dulu
alhamdulillah..dorang ok..semua baik-baik
happy,happening,otak gila..haha
best la dorang semua
suka kawan dengan dorang
dorang la jugak yang naikkan semangat aku untuk belajar
dorang memang terbaik
eiyra,t.i,yana,linda,ila,farah,fiqa,kak mira & semua yang terlibat la
hehe
hope korang hepy selalu
maafkan perangai aku yang tak berapa elok atau
yang meluatkan,menyakitkan hati korang selama ni
sorry ya!
hope korang sukses selalu..berjaya dunia akhirat! chayok!

to followers & bloggers
happy 2010
hope this year will be better oke!

happy new year

www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

3 comments:

Rizky2009 said...

happy new year 2010....

~neena~ said...

heppy new year!..
=)

♥fiera♥ said...

hepy new year too;)