Monday, January 3, 2011

dickson port...agagagaga~~~

Salam. wahahaha~~ amende aku niyh. nk buat jugak posting pasal bende yg da berkurun. erk? berkurun ke? tak sgt kot en....en.....kui kui kui. kalau berkurun tu cerita 3 4 tahun lepas tapi cerita ni baru je time cuti sem baru2 ni. aik..lantak la..bkn org tahu pun? eh yeke? keh3 ;p

port dickson? korang rase port dickson tu kat mane? ekekekeke~
takde la weyhhh...pegi pulak time musim tengkujuh en..cadang mmg nk berovernight tp nampaknye mase tu mmg takde rezeki , jadi kitorang pun dengan tak semena2 terpakse la mengemas kan khemah2 , baju2 dan segala peralatan lain antaranya laut tu sekali. (eh2..blur)hehehehe ;ppp sebab tibe tibe hujan datang menyerang dengan rancak! woah..aku pun agak takut jugak hujan lebat giler..nak2 pulak time pergi tu aku dah tertidur dlm kereta en...so time balik tu nak jugak la tertidur..(tibe tibe teringat satu peristiwa memalukan) kah kah kah~ ape la bengap sangat aku niyh..hadoi..malunyeeee...hihihihihi ;ppp So memang la agak meletihkan (padahal aku takde buat pape pun) ngeng ngeng ngeng. tapi best la jugak kawan dengan dungu2 tu (eh eh mampus aku kalau dorang ternampak) HAHAHA. next time,invite la aku lagi kalau ade event yg menyeronokkan eyh...kui kui kui. walaupun korang takde la hebat mane lawan sutfal dengan aku en....kah kah kah (padahal aku yang sepak bola ta kena!) ;ppp by the way..korang memang dung never endzzz laa..heeeeee~~~ thanks la jugak kat kawan yang susah hati dan baik hati..kah kah..mesti korang macam takot2 gak en nak hanta pukul 4 pagi uh..chill la beb! last2 korang larikkk..bukan larik dari hape..larikk dari hantuuu..hahahaha..cehhhhh !! nak aku upload pic ke? nak ke ta...(mood malas ngade2 nih) hihihi. ni la pic sikit2 yang mampu aku upload..podahhh ! ngeeeeee~ lastly,enjoy ur new sem babe n selamat kembali ke sekolah. rock! ;)



gitar sebagai alat untuk background music meeting kali ni..kui kui ;p
apabila si atif mule rancak bergosip! dye la yang akan gantikan awal dalam fuhhh nanti..hahaha ;ppp
mesyuarat dung bakal bermula...fikirkan cara cara nak hapuskan admin tuhhh..hahahaha ;p
sian mega en..(padahal aku tolong makan je..huuuuuu) sape nak bini elok la cari yang mcm dye nih..pandai bakar ayam n daging..heeeee ;)
haaa...nampak ta aku nak rebut bola tu..ngeeee~ ade ke patut dorang jadikan aku monyet..cehhhhh
akhirnyeee bro dah jatuh tersungkur la..HAHA..baru kene laser je tuh..kui kui kui ;p
woah...im tunjuk style mcm drogba la..kah kah kah! tapi aku ta dapat pun rebut bola uhh ;p
jage la kau muizz! aku datang niyh..kalah la kau..ngeh ngeh ngeh
time ni pegi jalan jalan dekat laut nun sane uhh sebab air surut jauh giler..konon2 nak carik ape tuh? kerang erk..heeee..aku pun follow je laaa
mereka boleh di tingkatkan lagi..hehehe..(ade 2 org pulak player sutfal kolej en) termasuk aku la tuh..aaaa!! cehhhhhh ;p

apabila si dungu2 mula berbalah except aku la k..hehehe
time ni berlaku sedikit kebakaran..ayam2 yang di panggang mule menunjukkan taring..nampak ta tu hery yang ketakutan..hehehehe
aaaaaa!! kenape la aku boleh tangkap gamba dengan sejagat yang mendpt takhta dungu tertinggi uhhh (wan cina) hahaha
bandingkan aku dengan dorang..macam aku terlebih nur je..keh keh keh..haha
antare group yang telah memenangi piala sutfal kali ni..sbb ade aku je tu..hahaha
www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

No comments: