Saturday, January 8, 2011

entah hape jea

kat sini aku nak mengarut sikit. disebabkan mate aku ni still tak boleh tidur tp nk update jugak. da lame aku tgk kosong jea kat sini..nyampah jea..bile masuk sure bosan en...en....muahahaha! tp malangnye aku sengkek dgn idea waktu2 camni walaupun aku boleh dengar suare ala ala meowww menangis la...ggggrrr..tatotnyeee(ayat gedik) rase nk sepak jea? eh tak boleh la..syg boleh. ekekeke! setiap hari duduk rumah buat bende yg same? kenape ye fyra? ngadap laptop then ternak lemak? haiyaaa...macam mane kau nak kurus la weyhhh. tuttt tuttt. HEHE. takpe la aku gemuk asalkan hati senang. lalalalala~~~ kesian da aku tgk blog..maknenye aku ni berat sebelah? uish uish uish! mmg aku lebih kpd fb jea. hukhukhuk(ni pun ngade gak) lalalalala~~~

aku nak post la sikit gambar dorang ni..(bukan senang aku nak market korang taw) yela korang lagi comel comel dari aku..(jelez ni) tp untong la aku kawan dengan korang. eh bukan untung la korang kawan dengan aku? boleh tak macam tu? HAHAH. sumpah sengal. ekekekeke~ sangat la lame giler kite tak ketemu ya wahai teman temanku..rindu banget seyhhh. dekat setahun lebih or dua tahun jugak en....en....naseb la ade sorang di sisi boleh la layan 'adik' ni. antare korang korang memang aku la yg blur sikit..takpe..aku terima je. sob sob :( maybe lepas masing masing da grad kot baru la nk jumpe en...en....kite sabar jea la nurul eh. lalalalala~


nurul ; always be with me...naseb baik kite satu college en...en...HEHE.love you more
aimi ; lalalala...gamba ko terade dua pulak emy..HEHE..ko plg comel takpe ;)
e-in ; teman tidur aku? ekekeke~ plg garang dan plg baik hati. HEHE :D
wanie ; kenape ko still kurus weyhhh? adesss...makin kering jea aku tengok. adoiii~

*gamba2 korang the latest punye dari fb korang laaa..HAHAH ;) sekian itu saje untuk post entah hape hape jea la aku niyh..okay tata ;)
www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

No comments: