Wednesday, January 5, 2011

selamat bertunang for me ^_^

okay. aku posting bende ni memang lambat giler tapi selamat bertunang kepada sepupu aku kak fiza oke. hehe. bukan aku la yang bertunang. giler err. ;p alhamdulillah akhirnye dye selamat dah bertunang walaupun aku tak dapat menghadirkan diri dalam acara tuh. huhuk. sob sob. sedey la. sebab time tu aku kerja la beb ! nak datang macam mane en...en...lagi pulak time public holiday. waduh ! lagi la tak boleh amek cuti. ceittt !! walau ape pun hope tahun depan (eh ! tahun ni la kan) semoga takde la halangan nak mendirikan rumah tangga nanti k. semoga sampai akhir hayat. lalalala. woah ! cucu first arwah nenek dah bertunang & dah nak kahwin dah. hihi. selamat la hendak-Nya keyh. eish ! aku bile lagi ni weyhhh? nak jugak. tak kire ! muahahahaha ! ;)




www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

3 comments:

✿ YaYa ✿ said...

tahniah kak..=D
nnt kahwin jmput sy tau..

♥fiera♥ said...

heheh ;) bukan saya la..my cousin. kih kih. okay. boleh je nanti dye kawen akak jemput. agagaga~

syafiq aka adam said...

tahniah jugak..:p