Monday, December 14, 2009

3.30 a.m

tajuk 3.00 a.m??haha..saja je..cume nak cerita pasal malam tadi..14hb disember pukul 2.56 pagi..tengah aku tidur..tidur..tidur dengan lenanya tiba-tiba datang satu 'gelombang' kecil kat perut aku..ish..kenapa ni?!(aku cakap dalam hati)makin lama..aiii..menjadi pulak 'gelombang' ni..ishh..tak tahannya..aduhh..sakit!..aku pon 'merana' la sorang-sorang malam tu..hehe..(ayat tak boleh blah)

dah punya tahan dan tahan dalam keadaan duduk time tuh..aku pon dah tak larat..'gelombang' ni makin kuat..dan makin kuat..apa lagi aku terus tengok jam time tu pukul 3.30 a.m tapi tak pe la..aku pon capai tuala dan terus menuju ke destinasi iaitu toilet..haha..aduh..apa ni..termuntah-muntah aku la..lebih kurang setengah jam baru la aku keluar..dah habis semuanya..aku cakap dalam hati..ish..apa la..kacau je aku tidur..dah la mimpi ngan putera 'unknown' kot tadi..haha..nak sapu minyak panas malas pulak..ada kat bilik mak ayah aku..malas la nak ketuk kn...dah tu..aku pulak tak boleh tidur..apa lagi aku pasang la lagu kat fon aku..dan akhirnya tup!tup!aku tertidur

tapi 'gelombang' tu tak berdiam diri..datang serang aku lagi pukul 7.30 pagi..aiyaaa..aku malas betul..dah la ngantuk lagi..then aku pegi la toilet dengan segera(ayat skema)haha;p
dah tu..aku pikir..aii..mandi terus la..dah alang-alang kan...mandi-mandi..eee...sejuknya air..dah lama tak mandi awal-awal pagi camni sejak dah cuti sem ni..haha..pastu baru la aku dapat sapu minyak panas..lega sikit perut ni..dah lega..aku pon pegi tibai makanan..ee..lapar ni..dah muntahkan semua pagi-pagi buta tadi;p

ceritanya aku rasa semalam aku makan banyak sangat kot..yela..semalam kan kenduri kat rumah e-in..tapi pagi tu bangun-bangun tidur aku rasa tak lah aku makan cume aku ada makan time nak pegi rumah e-in tu la..mula-mula aku makan
buah rambutan dengan langsat(banyak gak aku tibai);p
lempeng
pegi rumah e-in :
makan nasi minyak dengan lauk-lauk lah
muffins
kek
malam tu aku makan mihun..haha..(tak tahan tengok makanan)
then sebelum tidur aku ratah ayam masak merah..hehe;p
ish..ish..mana la kau tak gemuk..cuti duk umah keje makan je..ahahaha;p
tapi aku rasa kalau kat hostel memang aku tak bangun kot..aku tunggu sampai pagi subuh baru aku bangun..hehe..sakit perut ai..gelombang sakit perut..aha
tu la..pengajaran bagi aku..and korang pon kalau rasa perut tu jenis tak tahan dan tak boleh terima makanan yang banyak..jangan la korang terlebih ikutkan nafsu makan tu eh..

sO,berhati-hatilah nak makan sampai banyak-banyak sangat..jangan biarkan tidur malam di landa 'gelombang' yang tak patut ni..hahahaha^_~
www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

No comments: