Friday, December 11, 2009

duhai

Judika - Bukan Rayuan Gombal

Duhai kekasih pujaan yang selalu di hati
Aku menunggumu
Engkau gadis yang selalu hadir dalam mimpiku
Di setiap tidurku

Dengarkanlah aku cinta
Ingin aku
Selalu menjaga dirimu
Menemani di setiap waktu

Dengarlah sayangku
Tiada yang lain saat ini
Engkaulah yang ada di hati

Duhai kekasihku hanyalah dirimu yang kumau
Tiada yang lain di hati
Selamanya hanya dirimu

Dengarlah puisi yang akan aku berikan
Ungkapan hatiku
Tiada yang lain yang bisa keberikan
Hanyalah cintaku

Aku ingin menemani harimu
Yang mencoba mengisi rasa kesepian di hatimu
Sampai nanti hanya selalu namamu
Selalu namamu yang ada di lubuk hatiku


**entah la..aku pon tertanya-tanya kenapa aku post lirik lagu ni

dilamun cinta?

bercinta?

rindu kenangan lame?

haha

entah la..tapi yang pasti sejak akhir2 suke pulak aku nyanyi lagu ni..padahal lagu ni da lame.

"dengarlah sayangku tiada yg lain saat ini..engkaulah yg ada di hati"

hurm..iye..lagu ni time aku sekolah dulu..hehe..rindu rasenya zaman sekolah..banyak kenangan manis time form 5..dan lagu ni jugak la pnh ade sorg bdk nyanyi tuk aku mase sekolah..haha.tapi sekarang tak lagi..

i miz my school & my friends

saje buat post ni..bosan sangat dehh..tv tak ade cerita menarik..asyik online je bosan gak..ggrrrr!


antara reaksi muka cik fiera di saat ini..GgGggGGrRRrRRrRRr!!!
www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

2 comments:

yuyuEyuliAnayusOf said...

akak pon boring..
jum kuar? hehe

♥fiera♥ said...

kuar?haha
akak nak blanje ke...;p