Tuesday, December 15, 2009

tag from dalinee


Terima kasih kepada dalinee opart..sO kebetulan tengah ada tag yang menarik dari seorang rakan blogs saya..jadi saya pon update la oke..jeng..jeng


1. Adakah anda rasa anda hot?siapakah anda?

Hot??kenapa saya mesti rase camtu?entah la..setiap orang nakkan perhatian kan..Hahahaha..saya tak rasa saya hot lahhh

2. Upload gambar kegemaran anda

Aduhhh..banyak pulak gambar kegemaran tapi takkan nak upload sume

Ni la kot saya share..(ade 4 la nak upload tapi problems pulak..tige je la..haha)




3.Cerita pasal gambar?

Eh..nak cerita eh?hurmm..gamba pertama saya suka sebab budak2 ‘bhulan’ yang rawks dan best!terbaik wokk

Gamba kedua tu mase cuti dengan budak kelas kat terengganu..eee..memang tak boleh lupa r time tu..lepak tepi pantai sambil bernyanyi riang

Gamba ketiga time sambut hari raye dengan kawan kolej..waa…dorang sangat seronok wOo..best2!walaupun ambil mase yang singkat kenal dengan dorang tapi dorang terbaik..love u all

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?

Dengan kawan-kawan satu rumah..time tu si lin mimpi nak makan pizza sO kitorang tunaikan hajat dye..pegi awal sebab petang ada perjumpaan dengan MARA tapi hari tu jugak akan menjadi ingatan..hehe

5. Lagu terakhir yang anda dengar?

Two is better than one-boys like girls feat taylor swift

I loved it!^_~

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

dengar lagu

online myspace dengan facebook

daaa~

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?

kakak~

cecey

opie

^_^

8. Tag lagi 6 orang

1. are-zeam

2. yaya

3. zarifah abdullah

4. aida

5. fisya

6. kak asmawatie

9. Siapakah orang No.1 pada anda?

kawan…dari sekolah teknik..

10. Kata sesuatu mengenai orang no.5

Rakan bloggers saya..she’s nice girl..


11. No.3 ada hubungan dengan siapa?

Dengan kawan sekampus dia..hehe..semoga berkekalan oke~

12. Bagaimana pula orang no. 4?

Kawan bloggers saya~


13. Pesanan kepada orang no.6?

Harap akak sihat-sihat selalu & happy dengan family akak..jaga anak akak elok-elok..moga-moga jadi anak yang soleh

14. apa kelebihan yang anda nampak pada orang no.2 ini?

Bloggers yang kreatif

Pandai hias blogpage dia~

-The end-

Habis dah…korang pulak jawab..

Selamat menjawab^_^

www.tips-fb.com (jgn nak like sgt..kih3) sila la LIKE eyh if suke:)

No comments: